Zapri

Arhiv: RGZC: Kako si davčno breme znižajo podjetja, ki so jih prizadele poplave

Na Dursu opozarjajo: dokazno breme je na strani davčnega zavezanca. Ta mora k vlogi obvezno priložiti dokazila o oceni škode, ki jo je povzročila naravna nesreča, ter dokazila o morebitnih prejetih sredstvih za popravo škode!

Arhiv: RGZC: Javni poziv za pomoč podjetjem, ki so utrpela škodo kot posledico poplav novembra 2012

Vloge morajo oškodovanci poslati na Slovenski podjetniški sklad do 26.11.2012. Dokumentacija javnega poziva in navodila so na voljo na spletni strani http://www.podjetniskisklad.si/64/2012/javni-poziv-podjetjem---poplave-2012.html.

Arhiv: RGZC: POMEMBNO - prestavljena seja računovodskih servisov celjskega območja na četrtek, 15. novembra 2012, ob 14. uri, dvorana B, RGZC

Spoštovani, vabimo in pričakujemo Vas ter vljudno prosimo za predhodno prijavo! V kolikor prijav ne bo, seja odpade! Hvala za razumevanje!

Arhiv: RGZC: Seja računovodskih servisov celjskega območja, v sredo, 17. oktobra 2012, ob 14. uri, dvorana B, RGZC

Spoštovani, vabimo in pričakujemo Vas ter vljudno prosimo za predhodno prijavo! V kolikor prijav ne bo, seja odpade! Hvala za razumevanje!

Arhiv: RGZC: Evropski teden podjetništva 2012 - Z nami uspešneje na tuje trge!, od 15. do 17. oktobra 2012, Ljubljana

Pridružite se pestremu podjetniškemu dogajanju! Ob predhodni prijavi PROST VSTOP!

Arhiv: RGZC: Evropski teden podjetništva 2012 v Sloveniji, od 15. do 17. oktobra 2012, Ljubljana

Pridružite se pestremu podjetniškemu dogajanju! Ob predhodni prijavi PROST VSTOP!

Arhiv: RGZC: Dan inovativnosti GZS, 26. september 2012, Brdo pri Kranju

S ponosom čestitamo štirim zlatim inovacijam celjske regije, ki so se uvrstile na nacionalni nivo, kar predstavlja najvišje priznanje inovativnim dosežkom slovenskih podjetij in s tem promocijo inovativnosti Sloveniji!

Arhiv: Vabilo na predavanje Sistem Inteligentna prodaja, 4. oktobra 2012, od 13. do 16. ure, v prostorih RGZ Celje

Poslovno okolje je že dolgo časa dinamično in negotovo. Drugačnim razmeram se je bilo treba prilagoditi in spremeniti svoj način delovanja. Večina nas je že »shujšala«, a to ni dovolj. Treba je tudi povečati prihodke oziroma izboljšati prodajo. A kako?

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.