RGZC: Delavnica razvoja prodajnih veščin Povečanje prodaje z uporabo odličnih prodajnih tehnik in razvojem veščin, v torek, 29. novembra 2011
RGZC vabi na praktično delavnico razvoja prodajnih veščin
“ Povečanje prodaje z uporabo odličnih prodajnih tehnik in razvojem veščin“
v torek, 29. novembra, od 8. do 15. ure
Regionalne gospodarske zbornice Celje, Ljubljanska 14/II, Celje
Spoznali bomo najboljše prodajne pristope in tehnike, postavili odlične temelje in zato dvignili uspešnost in samozavest v prodajnih aktivnostih
Delavnica je primerna za vse, ki prodajajo, ali so povezani s prodajo oz. skrbijo za ključne stranke. Veliko je zelo pomembnih detajlov, ki jih lahko izboljšamo. Izkušnje kažejo, da vsak prodajalec lahko izboljša svoje veščine, znanja in sposobnosti v prodajnem procesu. Delavnica je idealna priložnost za to, kot tudi, da povzdignemo in z odličnimi praktičnimi nasveti motiviramo celotno prodajno ekipo. Zahteve v prodaji se večajo in prodaja je preveč pomembna za našo prihodnost, da se ji ne bi resneje posvetili.
Dali bomo konkretne rešitve in nasvete na najpomembnejših področjih prodaje:
- Pripravili vas bomo na suvereno vodenje telefonskih klicev
- Spoznali bomo učinkovite tehnike in spretnosti reševanja ugovorov - da bi tako rešili marsikateri sicer izgubljeni pogovor
- Strukturirane, logično zgrajene predstavitve izdelkov/storitev
- Razvoj svetovalno prodajnega jezika
VSEBINA:
Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat prodaje
- Svetovalno prodajni jezik njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti
- Potrebno za uspeh v prodaji
Uporaba Telefona v prodajnem procesu
- Jasna struktura in vodenje pogovora
- Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
- Telefonska skripta in cilji telefonskega pogovora
Reševanje ugovorov/nezainteresiranosti strank v telefonskih klicih
- Tehnike reševanja ugovorov in povečanje zavedanja, da se da uspeti
- Kako nezadovoljstva spremeniti v priložnosti
- Reševanje 10 – ih (vaših) najtežjih ugovorov in odlične rešitve zanje
Komunikacijske spretnosti v prodaji
- Neverbalna komunikacija in odličen nasvet copying
- Aktivno poslušanje kot temelj za gradnjo odnosov in odkritje strankinih potreb
- Razlika med odličnim in povprečnim prodajalcem
- Gradnja odnosa in tehnike gradnje zaupanja
Predstavitev izdelkov/storitev - Strukturirana predstavitev naših prednosti
- Kako predstavljati izdelke/storitve - posebnosti predstavljanja in prodaje
- 12 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika
- Stopnje v predstavitvah izdekov/storitev
- Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
- Izrekanje nasveta z osredotočanjem na kupčeve potrebe
- Zakaj je veliko bolje biti svetovalec kot prodajalec
- Predstavitev cene in kako jo ubraniti
Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način.
Delavnica:
je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin.
Ciljna skupina:
Delavnica je namenjena zaposlenim v prodaji, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki delajo v prodaji izdelkov/storitev oziroma so v stiku s strankami/kupci…
Delavnico bo vodil:
Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc je po izobrazbi Specialist managementa. Na področju izobraževanja deluje že osem let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic.
Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja.
Za več o načinu dela na delavnicah vabljeni na: www.intelektm.com
Trajanje
|
Od 9.00 do 14.00, vmes odmor |
KOTIZACIJA IN PLAČILO:
|
- za člane GZS in RGZC 120,00 € z vključenim DDV - vsakemu naslednjemu udeležencu tega seminarja iz istega podjetja (člana) priznavamo pri plačilu kotizacije 20% popust
- za ostale udeležence 160,00 € z vključenim DDV
Cena zajema udeležbo na seminarju in gradivo. Kotizacijo nakažite na transakcijski račun pri Banki Celje SI56 0600 0098 2068 069.
Zaradi organizacije seminarja prosimo, da najpozneje 2 dni pred terminom seminarja pošljete potrdilo o plačani kotizaciji na faks št.: 03/426 74 10. Račun boste prejeli po izvedenem dogodku.
Pisne prijave in odjave sprejemamo do 28. novembra, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacijo zaračunamo oziroma je ne vračamo. Prijave sprejemamo do zapolnitve mest:
- po telefaksu: 03/426 74 10,
- po elektronski pošti: tajnistvo@rgzc.si,
- z elektronsko prijavnico na tej strani
Delavnico zelo priporočamo! Vabljeni!
Andreja Semolič
Samostojna svetovalka
|
Drago Polak
Direktor RGZC
|
Dodatne informacije:
RGZC
Ljubljanska 14/II
3000 Celje
Tel.: 03/4267 400
Telefaks: 03/4267 410
www.rgzc.si
Avtor: Andreja Semolič, RGZC