Regionalna gospodarska zbornica Celje sodeluje kot partner v projektu »Ustvarjanje podpornega okolja za izboljšanje delovnih procesov in razmer na področju varovanja zdravja v gradbeništvu«, ki se izvaja v okviru socialnega partnerstva v sestavi: nosilec Univerzitetno in raziskovalno središče Novo Mesto, partnerji: Območna obrtno-podjetniška zbornica Celje, Sindikat cestnega gospodarstva Slovenije, Sindikat delavcev s Skupini CM Celje, Pergam konfederacija sindikatov Slovenije, ki ga delno sofinancirata ESS ter MDDSZ in se izvaja v okviru operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007 – 2013.
V okviru projekta pričenjamo v mesecu novembru z izvajanjem programov usposabljanj, ki so namenjeni tako managementu, predstavnikom strokovnih služb kot tudi zaposlenim v organizacijah gradbene panoge. Usposabljanja se bodo dotikala številnih tem, ki se navezujejo na izboljševanje delovnega okolja.Namenusposabljanj je razvoj in dvig kompetenc vodij, vodenih sodelavcev in strokovnih služb s ciljem zmanjševanja stresa, absentizma, prezentizma, fluktuacije in zdravja ter varnosti pri delu, ter usposobitev posameznih ciljnih skupin za učinkovitejše obvladovanje negativnih vidikov delovnega okolja ter vnašanja izboljšav v delovne sredine.
se obrnite na koordinatorico usposabljanj v okviru projekta: Racio razvoj d.o.o., Lava 2b, 3000 Celje, ga. Martina Trobiš, tel: 03 428 76 24 oziroma na spletno stran: www.racio-razvoj.si. Usposabljanja, ki bodo v okviru projekta ESS izvedena v novembru in decembru 2011, so navedena v spodnji tabeli.
obvezna predhodna prijava s priloženo prijavnico oziroma z e-prijavnico na dnu te strani, ki jo izpolnete in pošljete s klikom na gumb POŠLJI.
Zap.št.
Tema usposabljanja
Izvajalec
Termin
(od 9,00-13,00 ure)
1.
Standardni delovni postopek
JMC Jože Makoter
25.11.2011
2.
Razvoj motivacije za gibanje in zdravo življenje kot dela individualne profesionalne učinkovitosti
Racio razvoj d.o.o.
29.11.2011
3.
Novosti na področju varnosti in zdravja pri delu (ZVZD-1)
KOVA d.o.o.
30.11.2011
4.
Učinkovito vodenje sestankov
6.12.2011
5.
Timsko delo
Mag. Tatjana Štinek
7.12.2011
6.
Vpliv stresa, absentizma, fluktuacije in izgorevanja na delovnem mestu na uspešnost organizacije
8.12.2011
7.
Reševanje problemov in sistem stalnih izboljšav
13.12.2011
8.
Ukrepi za izboljševanje varnosti in zdravja pri delu v gradbeništvu
14.12.2011
9.
Inšpekcijski nadzor in evidence na področju dela
Melita Ambrož, univ.dipl.prav.
15.12.2011
10.
Disciplina, slabo delo in oblikovanje pritožb
19.12.2011
11.
Programi promocije zdravja
21.12.2011
12.
Sodobne prakse ravnanja z ljudmi pri delu
22.12.2011
1. Standardni delovni postopek,
v petek, 25.11.2011 od 9,00-13,00
Skozi delavnico bodo udeleženci spoznali, zakaj potrebujemo standardne delovne postopke in kako le-te upravljati.
Vsebina programa:
Izvajalec: JMC, Jože Makoter.
2. Razvoj motivacije za gibanje in zdravo življenje kot dela individualne profesionalne učinkovitosti,
v torek, 29.11.2011, od 9,00-13,00
Posamezniki se pogosto ravnamo v okvirih lastnega, praviloma vzgojno uveljavljenega vrednotnega sistema. V primerih, ko ta ne vključuje nujnih gibalnih navad in navad zdravega prehranjevanja, je to naloga vsakega ambicioznega človeka, vključenega v profesionalno okolje. In ker naloga ni lahka za doseganje takšnih ciljev posegamo po vzorih, vzorcih in rešitvah ter dobrih praksah ljudi, ki jim je to uspelo. V programu tako osvojimo veščine uveljavljanja zdravega življenjskega sloga, ki nam prinese koristi in novo kakovost tako v zasebno kot v profesionalno sfero. Program je namenjen vodjem, kadrovskim ekspertom, ključnim sodelavcem, sindikalnim zaupnikom, predstavnikom zaposlenih.
Vsebina:
Izvajalec:Racio razvoj d.o.o., Matjaž Ahac, univ.dipl.soc.
3. Novosti na področju varnosti in zdravja pri delu (ZVZD-1),
v sredo, 30.11.2011, od 9,00 do 13,00
Udeleženci se bodo seznanili z novostmi novega Zakona o varnosti in zdravju pri delu (Ur. list RS, št. 43/2011). Predstavljeni bodo praktični primeri izpolnjevanja zakonskih določil, ki se uvajajo na novo, vključno s sprejetimi podzakonskimi akti, ki natančnejše določujejo zahteve za posamezna področja varnosti in zdravja pri delu. Program je namenjen managementu, sindikalnim zaupnikom, kadrovskim službam, strokovnim delavcem za VZD in delavcem.
Izvajalec:KOVA d.o.o.
4. Učinkovito vodenje sestankov,
v torek, 6.12.2011, od 9,00-13,00
Sestanki predstavljajo pogosto komunikacijsko sredstvo za obvladovanje nalog, vodenje in sklepanje dogovorov. Udeleženci bodo v programu spoznali ključne dejavnike in osvojili veščine za izboljšanje kvalitete in učinkovitosti dogovorov, vzpostavili splošne temelje za vodenje učinkovitih sestankov, kakor tudi k spodbujanje sestankov za izmenjavo informacij, ki jih potrebujete pri sprejemanju odločitev.
Izvajalec:Racio razvoj d.o.o., Matjaž Ahac univ.dipl.soc.
5. Timsko delo,
v sredo, 7.12.2011, od 9,00 do 13,00
Obnovitev in nadgradnja znanja o timskem delu za doseganje večje uspešnosti pri delu ter povezava timskega in projektnega dela. Cilji programa so: osvojitidejavnike odločitve za konstituiranje tima, prevetriti vzroke, zakaj timsko delo kljub dobrim željam ne zaživi, spoznati dejavnike tima in proces odločanja, osvojitev 10 temeljnih korakov. Program je namenjen direktorjem, vodjem in zaposlenim.
Izvajalec:mag. Tatjana Štinek
6. Vpliv stresa, absentizma, fluktuacije in izgorevanja na delovnem mestu na uspešnost organizacije,
v četrtek, 8.12.2011, od 9,00 do 13,00
Poudarek bo na prikazu negativnih vidikov stresa, absentizma, fluktuacije in izgorevanja in njihovih posledic ter prikazu načinov, metod in možnih ukrepov za njihovo zmanjševanje. Program je namenjen vodjem in strokovnim službam, ki so odgovorne za vodenje procesov in izboljšav.
Izvajalec: Racio razvoj d.o.o., Alenka Brod, univ.dipl.soc.
7. Reševanje problemov in sistem stalnih izboljšav,
v torek, 13.12.2011, od 9,00 do 13,00
Identificirati in določiti glavne vzroke in ne simptome težav. Postavljanje pravih vprašanj za učinkovito vodenje ljudi do določitve glavnih razlogov in učinkovitih rešitev. Usmerjati zaposlene pri iskanju samostojnih rešitev, saj s tem zagotovimo, da ljudje prevzamejo rešitev problemov za svoje in jih s tem tudi sami izpeljejo.
Izvajalec:JMC Jože Makoter
8. Ukrepi za izboljševanje varnosti in zdravja pri delu v gradbeništvu,
v sredo, 14.12.2011, od 9,00 do 13,00
Udeleženci se bodo seznanili z možnimi ukrepi za izboljšanje delovnega okolja v gradbeništvu, in sicer: tehničnimi, organizacijskimi in osebnostmi, vključno s prikazi dobrih praks v RS in EU. Program je namenjen managementu, sindikalnim zaupnikom, kadrovskim službam, strokovnim delavcem za VZD in delavcem.
9. Inšpekcijski nadzor in evidence na področju dela,
v četrtek, 15.12.2011, od 9,00 do 13,00
Namen programa je seznanitev z aktualno zakonodajo s področja nadzora, s poznavanjem poteka inšp. Nadzora, ublažiti stres ob inšp. pregledu, posledice nadzora; vodenje evidenc, predlogi za vodenje evidenc, seznanitev s predlaganimi novostmi na področju vodenja evidenc. Program je namenjen managementu, sindikalnim zaupnikom in kadrovskim službam.
Izvajalec:Melita Ambrož. univ. dipl. prav.
10. Disciplina, slabo delo in oblikovanje pritožb,
v ponedeljek, 19.12.2011, od 9,00 do 13,00
Namen programa ja spoznavanje osnovnih principov in smernic za disciplinske postopke ter se naučit, kako ravnati v situacijah, v katerih gre nekaj narobe in s posamezniki kršijo pravila.
Izvajalec: JMC Jože Makoter.
11. Programi promocije zdravja,
v sredo, 21.12.2011, od 9,00 do 13,00
Udeleženci se bodo seznanili s programi promocije zdravja, teme, načini, vsebine posameznih programov in vloge strokovnih služb pri promociji zdravja. Program je namenjen managementu, sindikalnim zaupnikom, kadrovskim službam, strokovnim delavcem za VZD in delavcem.
12. Sodobne prakse ravnanja z ljudmi pri delu,
v četrtek, 22.12.2011, od 9,00 do 13,00
V programu bodo udeleženci dobili vpogled v primere procesov ravnanja z ljudmi (iskanje in selekcija, upravljanje delovne uspešnosti, razvoj in usposabljanje,…) ter uporabe možnih pristopov za izboljšanje produktivnosti in organizacijske klime. Program je namenjen vodjem in strokovnim službam.
Dodatne informacije: RGZC Ljubljanska 14/II 3000 Celje Tel.: 03/4267 400 Telefaks: 03/4267 410 www.rgzc.si
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.