V časih, ko komercialisti ne morejo na teren, fizične prodajalne in saloni pa ostajajo zaprti, je potrebno pospešiti razvoj digitalnega kanala za prodajo in konfiguracijo kompleksnih izdelkov in storitev. Pri tem pa ne smemo zanemariti dejstva, da je digitalni prodajni kanal dolgoročen in da mora biti skladen in dobro kompatibilen ne samo z notranjimi informacijskimi sistemi in procesi v vašem podjetju, temveč tudi z vašimi partnerji (kupci, trgovci, dobavitelji, itd.). Večino multinacionalk na razvitih trgih že zahteva izmenjavo podatkov po določenih standardnih in s tem pogojujejo sodelovanje z dobavitelji. Na webinarju bomo predstavili študijo primera podjetja Hermi ter odgovorili na vprašanja:
Na webinarju bomo govorili o dejanski praktični implementaciji in konkretnih rešitvah za pospešitev digitalizacije v podjetjih, ki so specializirana za tehnične izdelke. Vljudno vabljeni, da se nam pridružite in spoznate podatkovno strategijo, ki je pomemben člen digitalizacije vašega podjetja.
Ta webinar je nastal v sodelovanju z Zbornico elektronske in elektroindustrije in ETIM Slovenija. ETIM je odprt standard za urejanje proizvodnih specifikacij za elektromatarial, HVAC in gradbeništvo z enim samim modelom klasifikacije izdelkov.
Predavatelji:
Igor Gramc, strokovni sodelavec ETIM Slovenijahttps://www.linkedin.com/in/igor-gramc-2697122/, CXO GRF Data servies
Roman Krušič,https://www.linkedin.com/in/romankrusic/Senior svetovalec za spletne rešitve, Spletna postaja. D.o.o.
Katja Kampus,https://www.linkedin.com/in/katjakampus/Vodja mednarodne prodaje in poslovnega razvoja v podjetju Hermi
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.