Dnevi, ko se je življenje in s tem tudi gospodarstvo v vseh segmentih (proizvodnja, trgovina, promet, turizem ...) v veliki meri ustavilo, so lahko namenjeni marsičemu. Kot lastniki podjetij, kot direktorji ali kot zaposleni se v teh dneh zagotovo ukvarjate s številnimi vprašanji v zvezi s poslovanjem, prodajo, proizvodnjo, z bodočim razvojem dogodkov, verjetno tudi z vprašanjem, kako in na kakšen način prebroditi krizo, kako se soočiti z recesijo in ohlajanjem gospodarstva, ki se napoveduje. Te okoliščine odpirajo tudi globlja eksistencialna vprašanja. Na GZS vas želimo ob tem opomniti še na en, pomemben vidik vašega poslovanja in dela: na razmislek o kakovosti komunikacije v vaših podjetjih, med vašimi zaposlenimi, o kakovosti komunikacije s poslovnimi partnerji, naročniki, strankami.
V sodelovanju z Inštitutom Stopinje smo pripravili niz treh predavanj, v katerih vas bo mag. Martin Lisec spodbudil k analizi in k aktivnemu načrtovanju vaše dejavnosti na področju poslovne komunikacije.
Gradiva predavanj so dostopna preko spletnega obrazca. Trajanje: Webinar je razdeljen na 3 predavanja, vsak traja 15 minut
1. KOMUNIKACIJA Z ZAPOSLENIMI V ČASU KRIZE / prvi del / 23. marec ob 10.00
Ko gledamo z distance na svojo vodstveno vlogo v podjetju, ugotavljamo, da sodi med ključne naloge vodij tudi sposobnost omogočanja, vzpostavljanja in spodbujanja kakovostnih komunikacijskih procesov. V prvem predavanju bomo usmerili pozornost na kakovost komunikacije v vaših delovnih okoljih, na vaše komunikacijske veščine in na način upravljanja s konfliktnimi situacijami, s katerimi se srečujete pri svojem delu. Naredili boste bilanco kakovosti vaše poslovne komunikacije.
2. KOMUNIKACIJA Z OŽJIM TIMOM V ČASU KRIZE / drugi del / 24. marec ob 10.00
Na drugem predavanju bomo razmišljali o tem, kako poteka in kako intenzivna je komunikacija z vašimi sodelavci sedaj, ko mnogi delajo od doma, ko ni živega stika, ko je pretok informacij drugačen kakor sicer. Srečali se bomo z nekaj načini, kako motivirati sodelavce, kako ohranjati in poglabljati vrednote podjetja, kako tudi na osebni ravni narediti korak naprej na področju komunikacijske spretnosti.
3. KOMUNIKACIJSKI NAČRT ZA OBDOBJE PO KRIZI / tretji del / 25. marec ob 10.00
"Kakovost vaše komunikacije bo odločila o uspehu v vašem življenju", pravi Brian Tracy. To velja tudi za obdobje med in po krizi, si upam dodati. Posvetili se bomo razmisleku o tem, kaj bomo - če bomo - spremenili v podjetju po tej krizi, ki je za vse nas nova, povsem nepoznana izkušnja. V katerih točkah lahko komunikacijo poenostavimo, v katerih točkah jo lahko naredimo bolj učinkovito? Kaj lahko naredimo sami, kaj bomo naredili skupaj s strokovnjaki?
PREDSTAVITEV PREDAVATELJA
Mag. Martin LISECje logoterapevt, mediator, coach, urednik in predavatelj. Je ustanovitelj, direktor, strokovni vodja izobraževalnih programovInštituta Stopinje.Cenjen in iskan je kot terapevt, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.Njegova predavanja temeljijo na dolgoletnih praktičnih izkušnjah pri delu z ljudmi. Zapletene in kompleksne vsebine podaja na enostaven, sproščen in udeležencem prijazen način s ciljem, da se nova znanja lahko čim prej in čim bolj učinkovito uporabijo v praksi.
Martin Lisec je leta 1995 ustanovil in do leta 2000 vodil projekt mladinskega uličnega delaSkala – mladinska ulična vzgoja(www.skala.je).Leta2003 je soustanovil Inštitut za mediacijo Concordia (www.concordia.si),leta 2014 je ustanovil Inštitut Stopinje (www.stopinje.si).
Šest let je bil zaposlen v javnem sektorju (podsekretar v vladni službi), sedem let je bil direktor gospodarske družbe. Dva mandata je bil član UO Zbornice knjižnih založnikov in knjigotržcev pri GZS, tri leta je deloval v upravnem odboru Slovenskega knjižnega sejma. Že drugi mandat je član UO Slovenske krovne zveze za psihoterapijo.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.