Zaradi COVID-19 morajo podjetja preoblikovati interne pravilnike, politike ter delovna in pogodbena razmerja ter se pripraviti na potencialne nadaljnje negativne vplive ponavljajočih kriz na poslovanje.
Trenutna COVID-19 situacija vpliva na več področij delovanja vsakega podjetja. Med drugim so podjetja primorana iskati nove načine za delo od doma, ravnanje z zaposlenimi, spodbujanje digitalnih iniciativ in oblikovanje organizacijske kulture. Poleg omenjenih sprememb se morajo soočiti tudi z vprašanji na področju sprememb internih politik, pravilnikov in delovnih in pogodbenih razmerij ter še večjo pozornost nameniti obvladovanju pravnih tveganj, ki izvirajo iz pogodbenih razmerij.
Posnetek webinarja:
Za udeležbo na webinar, tudi v primeru, če boste njen gledalec, se morate predhodno prijaviti preko spodnjega spletnega obrazca. Zatem vam bomo poslali link, kjer boste webinar lahko samo spremljali ali pa tudi zastavili vprašanje.
Predavatelji:
Uroš Rožič Manager Vodja oddelka pravnega svetovanja urozic@deloittece.com
Bara Gradišar Manager Vodja področja za osebne prejemke bgradisar@deloittece.com
Gregor Skender Manager Oddelek poslovnega svetovanja gskender@deloittece.com
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.