Poročilo o delu združenja računovodskih servisov celjskega območja v letu 2005
Naj na kratko povzamemo aktivnosti, ki so se v tem času dogajale:
1. Aktivnosti v zvezi z dejavnostjo - Sodelovanje na
7. kongresu računovodskih servisov v Portorožu
Glavna tema razgovorov na srečanjih
-
Nadaljevanje aktivnosti za zakonsko postavitev minimalnih izobrazbenih pogojev za vodenje oziroma opravljanje računovodske dejavnosti. Obravnavali so predlog zakona o računovodski dejavnosti, kjer enega izmed poglavitnih problemov predstavlja že sama opredelitev te dejavnosti, zahtevana stopnja izobrazbe in razmejitve med računovodskim in davčnim svetovanjem
-
19. maja 2005 so se predstavniki sekcije odzvali povabilu DURS Celje. Razgovor je bil namenjen predstavitvi novih prostorov DURS. E-poslovanju in problematiki oziroma izkušnjah računovodskih servisov z davčno upravo in obratno.
-
Na pobudo servisov celjskega območja se predstavljajo verificirani računovodski servisi na portalu GZS tudi po regijah in ne samo v enem seznamu
-
Stalno obveščanje o izvajanju in izpitih za ugotavljanje usposobljenosti vodij računovodskih servisov. Pobudo o organizaciji priprav za izpite v Celju bomo poskusili realizirati v letu 2006
-
sodelovanje pri vzpostavitvi in delovanju novega višješolskega strokovnega programa Računovodja – predstavil ga je ravnatelj Višje strokovne šole mag. Bojan Sešel
-
aktualnosti s katerimi se srečujejo ob vsakodnevnem delu
2. Izobraževanja organizirana na OZ Celje
-
delavnica: Možnost črpanja sredstev iz evropskega kmetijskega sklada- 31. januar, 10 udeležencev (7.800,00)
-
seminar: Kako podjetje izrablja računovodske informacije za uspešno poslovanje-3.februar, 21 udeležencev (S-4000,00)
-
seminar: Dohodki fizičnih oseb in obdavčitev po novem - 17. februar, 19 udeležencev(14.500,00)
-
seminar: Projektno vodenje za manjša in srednja podjetja - 24.,25. februar, 23 udeležencev(8.000,00)
-
seminar: Sodobni pristopi k trženju - 1.marec, 14 udeležencev (4000,00)
-
seminar: Kaj mora direktor - podjetnik vedeti o pravnih osnovah poslovanja - 29. marec, 23 udeležencev (4.000,00)
- posvet: Instrumenti zemljiške politike v funkciji spodbudnega okolja za razvoj podjetništva v občinah - 31. marec, za slovenske župane in podjetja, 30 udeležencev
-
seminar: Kako povečamo učinkovitost na delovnem mestu - 12. april, 25 udeležencev (4.000,00)
-
seminar: Javna naročila v EU - 10.maj, 10 udeležencev (7.800,00)
-
okrogla miza: Davki in konkurenčnost gospodarstva - 31.maj, 100 udeležencev ( v sodelovanju z DE Celje)
-
seminar: Kako povečamo učinkovitost na delovnem mestu - 22.sept., 21 udeležencev (4.000,00)
-
seminar: Kako je z bonitetami in potnimi nalogi po novem - 27.sept., 25 udeležencev (18.500,00)
-
seminar: Kako uspešno rešujemo reklamacije, 18.nov., 11 udeležencev (13.000,00)
-
seminar: Vloga računovodje pri vodenju finančne funkcije v podjetju z vidika zahtev EU, 14.nov., 54 udeležencev, soorganizator NLB
-
delavnica: Kaj bi še morali vedeti za uspešno prodajo, 22.nov., 21 udeležencev (13.000,00)
-
seminar: Prenovljeni računovodski standardi, 21.nov., 40 udeležencev (14.400,00)
-
seminar: Intrastat, 22.nov.,12 udel., (20.500,00)
-
seminar: Aktualno na področju delovnih razmerij, 24.nov., 10 udeležencev(20.000,00)
-
seminar: Nova davčna zakonodaja in priprava na obračun davka od dohodka pravnih oseb, 9.dec., 13 udeležencev (20.500,00)
-
seminar: Letno poročilo - izkaznica vašega podjetja, 13.dec., 16 udeležencev (21.500,00)
-
organiziranje regionalne Infopike - tedenska svetovanja iz 3 področij
3. Šport - Sodelovanje na športnih igrah računovodskih servisov na Rogli.
4. Družabna srečanja
GZS OZ Celje
Ljubljanska 14/II
3000 Celje
Tel.: 03/426 74 00
Faks: 03/426 74 10
www.gzs.si/OZ_Celje Avtor: Andreja Semolič, OZ Celje