Stereotip pravi, da predstavniki generacije Z zahtevajo boljše delovne pogoje, višjo plačo, manj obremenitev in večjo prilagodljivost kot starejše generacije. Morda ste se s takšnim odnosom mladih v delovnem okolju že soočili. Strokovnjakinje in strokovnjaki pravijo, da temu ni čisto tako, je pa res, da je mlajša generacija praviloma veliko bolj neposredna pri izražanju svojih želja in pričakovanj. Več...
Brezplačno e-predavanje o ugodnejših davčnih obravnavah za delodajalce bo v sredo, 15 junija 2022 od 9:00 do 10:00 preko aplikacije MS Teams. Vabljeni!
V petek, 3.junija ob 9.30 vabljeni v Tehnopark Celje na poslovno srečanje o okrevanju gospodarstva po pandemiji.
Vabljeni na brezplačni spletni seminar "Pravi ljudje na pravih delovnih mestih", ki bo 7.6. ob 10.uri
Vabimo vas na predavanje enega najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja, razglašen za kreativnega direktorja desetletja in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, ki vam bo predstavil vplive sodobnih tehnologij na naše obnašanje in razkril zanimive uvide za boljše upravljanje sodobnih družb, odnosov in počutja. Predavanje bo na RGZC. vabljeni!
Odprt je Javni natečaj za podelitev letnih nagrad delodajalcem za dobro prakso na področju zaposlovanja invalidov za leto 2021. Prejemniku letne nagrade se bo podelila listina, s katero pridobi pravico do uporabe promocijskega logotipa »INVALIDOM PRIJAZNO PODJETJE«
Posvet je namenjen delodajalcem, managerjem, kadrovskim delavcem, predstavnikom strokovne javnosti, pa tudi vsem ostalim zaposlenim, ki jih tematika zanima in so tako ali drugače dejavni na tem področju. Več...
Na skupščini imajo pravico sodelovati in glasovati zastopniki oziroma pooblaščenci pravnih in fizičnih oseb, ki izpolnjujejo pogoje za članstvo v RGZC in so podali pisno izjavo o članstvu v RGZC (vsi ustanovni člani) in tudi vsi, ki so pridobili status člana RGZC (plačana članarina RGZC).
Na delavnici bomo spoznali, kaj vse in kdo vse vpliva na ustvarjanje zadovoljstva naših kupcev in podali jasne in konkretne usmeritve, kako s pravim načinom dela, razmišljanja, vedenja in komuniciranja vseh zaposlenih vplivamo na večje zadovoljstvo strank in boljše poslovne rezultate. Na delavnici bomo spoznali, kaj vse in kdo vse vpliva na ustvarjanje zadovoljstva naših kupcev in podali jasne in konkretne usmeritve, kako s pravim načinom dela, razmišljanja, vedenja in komuniciranja vseh zaposlenih vplivamo na večje zadovoljstvo strank in boljše poslovne rezultate. Vabljeni!