Slovenski podjetniški sklad je objavil "Javni poziv COVID19 za nakup zaščitne opreme" preko katerega se sofinancira nabava zaščitne opreme v podjetjih.
V okviru raziskave ESENER 2019 so se v 33 evropskih državah zbrali podatki podjetij o upravljanju varnosti in zdravja pri delu.
Vabljeni k ogledu webinarja "#PKP3 – najpogostejša vprašanja in odgovori", kjer Pravna služba GZS poda odgovore na izbrana vprašanja.
Spletna aplikacija OiRA je interaktivno orodje za ocenjevanje tveganja v posameznih gospodarskih dejavnostih. Je brezplačna, enostavna za uporabo ter namenjena predvsem mikro in malim podjetjem.
Državni zbor je 29.5. sprejel tretji protikoronski zakon, ki je bil v Uradnem listu objavljen 30.5.2020, uporablja pa se od 1.6. 2020.
V okviru projekta NAPREJ je omogočena brezplačna pomoč ljudem v duševni stiski.
Na delavnici bomo spregovorili o temah, povezanih z (samo) vodenjem in so temeljne za ustvarjanje dobre komunikacije znotraj kolektiva – tako navzgor, kot navzdol in predvsem znotraj vsakega posameznika. Le s spoznavanjem svojih prednosti in pomanjkljivosti lahko vodimo sebe in druge k dobrim rezultatom.
Nov javni razpis »Usposabljanje delodajalcev za promocijo varnosti in zdravja pri delu« za podporo organizacijam pri pripravi akcijskega in finančnega načrta ter konkretni prilagoditvi delovnih mest - brezplačna spletna predstavitev v četrtek, 21.5.2020 ob 10.uri. Vabljeni!
Ključne vsebine za varno in zdravo opravljaje dela najdete na spletni strani Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu.
Komunikacija je ključnega pomena za doseganje boljših delovnih rezultatov in grajenja uspešnega podjetja. Zaradi VUCA-okolja, v katerem smo se znašli, VUCA je akronim, ki so ga oblikovali v ameriški vojski in bojno okolje opisuje z besedami: volatilnost (volatility), negotovost (uncertainty), kompleksnost (complexity) in dvoumnost (ambiguity), je nujno potrebna nenehna komunikacija in podajanje povratne informacije. Obdobje pandemije, v katerem se trenutno nahajamo, je podobno vojnemu stanju. V takšnem okolju nikoli ne veš, kaj te čaka, zato je pomembno, da zaposleni nenehno komunicirajo, prenašajo verodostojne informacije in sprotno rešujejo nastale konflikte. Bistvo kvalitetne komunikacije je spoštljiv odnos do sogovornika, kar pa pri komuniciranju na daljavo, v času pandemije, predstavlja še poseben izziv.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.